Följ min blogg med bloglovin

onsdag 27 mars 2013

Onsdag - När hjärnan stänger av

Det finns vissa stunder när det känns som om hjärnan stängt av eller inte stängt av men det som skett har liksom skett.
Det jag främst tänker på är alla det faser och ingrepp jag gått igenom, som när det tog ut ägg.
Jag åkte till Malmö blev opererad och sen fick jag komma till Lund igen, jag minns att jag läste en skvallerblaska flera gånger innan det var min  tur till operation.
När jag vaknade upp var jag törstig men fick bara suga i mig från en liten svamp.
Väl på avdelningen mådde jag dåligt men tror jag repa mig ganska snart.
När jag fick Venporten tog det också tid och hungrig var jag för jag skulle fasta innan, var lokalbedövad och fick lugnade så där låg jag under skynket och munnen den gick.

Det jag vill komma till är att såklart har jag varit närvarande men ändå inte, det låter konstigt men jag har gått igenom så mycket och hjärnan har liksom pausat för en människa klarar inte hur mycket som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar