Följ min blogg med bloglovin

onsdag 13 mars 2013

Onsdag - Vad är detta?

Den enda gången en väderprognos stämmer är när det ska bli snö och även denna gång, man kanske inte hade tänkt sig snö i mitt på mars men men det får gå.
Igår var jag ju i Laholm, ja ja tjat tjat men det är sådan kontrast soligt och vårigt igår snöigt och slaskigt idag, såg en bild på Facebook igår med snö på Hallandsåsen och tänkte att detta bådar inte gått och TADA vad möttes man av idag jo det där vita som är förbaskat slabbigt efter ett tag.
Men nog om det ni har nog förstått att det snöar här.

Idag har jag gjort lite småfix som tvätt och skrivit ut lite noter till låtar och därefter skrivit ut pianoackorden så jag kan spela det både på piano och gitarr.

Även fast det är några veckor kvar till min syster fyller år så har jag börjat planera vad hon ska få, hon fyller inte jämnt men vill ändå ge henne något speciellt med tanke på vad hon gav mig för snart 3 månader sen, nya friska celler.
Men först är det Christoffers tur att firas och där har jag redan lite på gång, kan ju inte skriva för mycket för då kanske något avslöjas och det vill man ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar