Följ min blogg med bloglovin

söndag 10 mars 2013

Söndag - Dricka

Jag måste dricka runt 2 liter varje dag, egentligen ska en frisk person också dricka så mycket men i alla fall.
Vissa dagar är det lite svårare än andra men nu efter jag kom hem från sjukhuset har jag fått in ett bra system.
Med alla tabletter jag tar är inte alkohol så lämpligt men jag har lika roligt i alla fall och det finns ju bra alkoholfria alternativ.

Någon som brukar vara väldigt trevligt och roligt är när vi min familj och några andra vänner till familjen äter på någon restaurang i Båstad eller Torekov under restaurangveckan, och härom sommaren var vi i Kattvik på campingen hos några vänner som heter Kenneth och Lisen.
Där verkar vara många gömmor i det där husvagnarna, för Kenneth gjorde som jag brukar göra och hitta saker bara sådär.
Det han hittade vara lite jäst jordgubbssaft alltså typ mousserande vin och det är i och för sig lite sant men vi hade roligt åt hur han sa det.
När man träffar dem vet man med all säkerhet att man träffar en gosig vovve som liknar Lassie fast i miniatyr.

Nu ska jag kolla ett program på Animal Planet som handlar om kattungar eller hundvalpars första tid och innan programmet varnar det för att det kan vara FÖR gulligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar