Följ min blogg med bloglovin

söndag 17 mars 2013

Söndag - Täckning för teckning

Efter att ha sett ett självporträtt på Laholms konstnären Björn Rosendal eller Rosdal så kom pappa på den idén att jag kunde måla det själv fast på mig själv då.

I eftermiddag blev det Båstad en sväng och tydligen stänger Lågprisladan 15:00, så det blev ett kvickt besök.
Så istället blev det nya Willys och det var mysigt ja alltså inte själva Willys affären men utanför kassorna var där delikatessdisk bland annat, tror där var lite från Heberleins.
Så i sommar lär där nog vara folk och kanske tar lite irpannor från Maxi, nu är det inget fel på sommargästerna men dem hittar ju ungefär lika bra som jag gör i min väska i kritiska tider, då den är ostädad.

Lite utsikt och en ostbåge eller förlåt menar en pianist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar