Följ min blogg med bloglovin

tisdag 19 mars 2013

Tisdag - En sådan dag

Hela tiden tänker jag och tänker jag på allt möjligt och det har väl bara blivit mer sen den 19 augusti 2011, jag var en grubblare innan med men sjukdomen gör en ännu mer, ja inte tankspridd för det var jag redan i mellan åt i alla fall.
Men man tänker så mycket på allt som hänt och sakerna man upplevt, dessvärre är det dem dåliga minnena som hårdast sitter fast men såklart tänker man även på ljuspunkterna.

Idag har varit en sån där dag, alltså man har haft småsaker och göra men inte några stordåd, fast jag har varit på Maxi och tog en fika och hämtade ut mer medecin.
Träffade på en kompis från högstadiet och gymnasiet och hejade på Johnny bland annat det var trevligt att få komma ut lite, även om jag tycker ensamheten kan vara skön ibland är det skönt att vara ute och "vädra" sig lite.
Men två små stordåd har jag hunnit med bakade in en cykelrunda innan Maxibesöket och kom på att lägga in lite ny musik på min telefon.
Jag ska berätta för er att det var ju inte optimalt cykelväder, kallt och småblåst och iskalla fossingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar