Följ min blogg med bloglovin

torsdag 14 mars 2013

Torsdag - Sängen

Igår när jag skulle sova grubblade jag lite på det här med sängen, skönt att slippa sjukhussängen den var speciell.
Det var alltid lite svårt att sova på sjukhussängen och sjukhusvistelsen i sig gjorde en trött och det märktes verkligen när man kom hem, fick med mig lugnande hem men dem har inte behövts, det som behövdes var rejäl sömn i sin egen säng.

En annan sak jag märkte var att jag såg en repris av Malou Efter Tio när bland annat Hans Shimoda (han på Hänt Extra) var gäst, när jag såg det första gången satt jag på soffan i dagrummet på sjukhuset.

Jag visste inte om jag skulle sitta eller ligga ner för jag var så trött, men när jag såg reprisen var jag uppe och sprang fixade något, såklart satte jag mig ner för det var ju Hem till gården.

Igår satt jag faktiskt och kartlagde karaktärerna i serien, började på det när jag låg på sjukhuset men några karaktärer har försvinnit och några har kommit till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar