Följ min blogg med bloglovin

torsdag 7 mars 2013

Torsdag - Utflykt

Tänk om eller nej inte tänk om det kan vara negativt kan istället skriva tur att jag följde med till Hishult, visst vägen var som och köra på en väg i Polen 2004 var i alla fall vägarna lite som tågräls.

Jag gillar och ha saker planerat men idag har det blivit mycket ärende jag har bland annat varit blomsterbud för mamma och pappa har silverbröllopsdag eller ja 25 år så ni lite klipska och vetandes om min födelsedag kan räkna ut att jag tekniskt sätt var med på bröllopet.
Men jag minns inte så mycket men det är ju faktiskt inte så jättekonstigt eller hur? Så man kan väl kalla mig en spion med grov minnesförlust, Agent 000 Unborn (ofödd).

Detta är taget innan vi skulle på min kusin Bjönnes bröllop 1993 tror jag

Ack så små vi varit en gång i tiden
Annars har det varit fullt upp Carolin går och förlägger tygbitar (när jag städade en garderob hittade jag ett ofärdigt linne/tunika/klänning jag började på det men får göra om det lite, såklart går jag och förlägger den stuvbiten som räcker runt hela, men ja ha då hittar jag en annan grej jag letat efter, så nästa gång ska jag leta efter något jag inte behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar