Följ min blogg med bloglovin

fredag 30 augusti 2013

Fredag - Knappt hemma

Det blev mycket utflykter idag följde med mamma till Laholm för hon skulle till frisören,  så jag passade på att besöka Martina och vilddjuret Agnes där jag fick en god kopp te.
Sen var det så bra tajmat att Annika var i Laholm också så vi kunde reda upp för Antinas present,  otroligt hur bra tajmat det kan bli ibland.

Sen blev det lunch i form av sparrissoppa och Hem till gården.

För att sen åka ut upp på åsen för att hämta färg, eftersom vi kom förbi Boarp kunde vi inte låta bli att åka inom där, men vi skulle köpa mat också faktiskt.

Jag har överträffat mig själv idag,  på cirka 20 minuter hann jag:
- Duscha
- Smörja in kroppen
- Borsta gaddarna
- Klä på mig
- Sminka mig
- Tror peruken kom på då med

Jag vet att Gunde Svan duschar på 5 minuter,  men så är ju Gunde Gunde.

Skönt att kunna fräsa rundor igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar