Följ min blogg med bloglovin

lördag 24 augusti 2013

Lördag - Härlig fredag och oj?!

Första hela dagen i frihet började lugnt, och det skulle visa sig bli en dag med härliga besök, det första visste jag om för det var Johnny.
Dagen fortsatte med lite Hem till gården och sedan en tur till Maxi, det är skönt att få lufsa rundor som en ko och tänker jag på tjuren Ferdinands mor, hon lunkar rundor där i hagen helt fridfullt.

Jag ringde min kusin i ett annat ärende, så vi bestämde att det skulle komma hit och hälsa på, på eftermiddagen rullade en Volvo in på gården med kusin Jenny, hennes sambo Fidde, kusinbarnet Lucas och den fyrfota damen Molly.
Sen kom även Kenneth och Camilla en sväng.

Det var härligt väder så det blev en tur till stranden och Lucas badade fötterna den lille spelevinken,  lagom tajmat till vi gått in på infarten är där en vit bil som saktar in och den var väldigt lik Hajen och det var det med och min älskade bondlurk,  jag blev lika paff som mamma blev när hon såg mig.
Jag hade hört att Christoffer blev nog ledig men inte redan igår trodde jag inte,  bondlurkar är luriga men väldigt söta eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar