Följ min blogg med bloglovin

måndag 26 augusti 2013

Måndag - Jag tänker inte..

..på mitt sjukdomstillstånd att det kom sjuka celler åter, visst borde jag grubbla men det har hänt och jag kommer få behandling.
Det hjälper inte att gräva ner sig, istället tänker jag inte på det utan tänker positivt och på roliga saker,  min rumpekonst och hur härligt det är att kunna gå på Maxi.

Visst spelar det fina vädret stor roll men hade det varit dåligare väder hade jag säkert gjort något projekt eller kollat något skoj på tvn eller plattan.

Men som sagt, visst jag har fått en del bakslag men det gäller att tänka positivt, även om det är tungt.
Tror kroppen känner av hur man känner och mår, tänker man positivt kanske kroppen lättare återhämtar sig och blir starkare.

Har hört av en del att jag verkar positiv trotts allt som hänt,  det är jag med men visst har ju också dåliga dagar men det har alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar