Följ min blogg med bloglovin

onsdag 21 augusti 2013

Onsdag - Kortspelsbesök

Ja alltså vi spelade ju inte bara kort vi pratade och promenerade med.
Det var Gabriella som var på besök och hon hade en häftig Tintin kortlek med sig där kapten Haddock var kung.
Vi spelade dam och skitgubbe jag torskade rejält på Dam men var en riktig haj på skitgubbe. (Märkte ni fiskarna?)

Gabriella är en av det där hjältinnorna som lämnar blod, min moster Monika är också blodgivare och det känns bra.
Ni personer som kan lämna stamceller borde anmäla er till Tobias registret, det är för det som vill/kan donera stamceller.
Jag hade tur att Sara passade för det är bara 25 % chans att det passar, och jag har ett syskon som passade,  har hört det som har fler och ingen passar.

Titta in på http://www.tobiasregistret.se för mer information.

Sur min men glad ändå, ingen dålig förlorare här inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar