Följ min blogg med bloglovin

söndag 25 augusti 2013

Söndag - Herr Strömming & Mensvärk i fötterna

Han slank ner den där sura firren, men det räckte med det lilla jag tog, det var mamma, pappa, Christoffer, Monika och Anders som samlades igår runt han herr Fisk, men alla åt inte av honom.
Det var en trevlig kväll med mycket skratt, som väl kan behövas efter veckor på sjukhus.

Idag blev det också utflykt till tennismeckat Båstad där jag och Christoffer avnjöt varsitt smörrebröd på Sand's, väl värt ett besök, och det var alldeles ljuvligt att sitta på en uteservering med sin Christoffer och bara njuta av mat, sol och sällskap.

Finns dock en sak som tynger mig, tror efter vi var gående till stranden häromdagen spände jag mig så infernaliskt i fötterna så liksom anklarna ömmar, det går över på morgonen men har ont innan.
Det är liksom som mensvärk fast i fötterna, men har gått med mina kära Foppatofflor och ett annat par mjuka skor så får se fall det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar