Följ min blogg med bloglovin

torsdag 29 augusti 2013

Torsdag - En vecka hemma

En vecka sedan jag blev utskriven och idag har jag fått första behandlingen sedan magen kraschade.
Eller fick en behandling innan det helt bröt ut.
Dagvården i Halmstad har flyttat till en annan del av sjukhuset, vilken fin utsikt där var.
Åt en god laxmacka sen och jag och pappa träffade en hissbo i form av en som heter Inger och hon är en av alla det som peppar mig på Facebook när jag skrivit någon status.

Där är många som peppar mig via Facebook och det värmer att där är många som har mig i tanken, det hade jag också gjort.
Kanske lite med när man kommer från en liten by där alla känner alla.

Det var lätt att komma ihåg namnet på sköterskorna, en Sara, en Anna och en undersköterska med mammas mellannamn.

Just nu ligger jag och tar igen mig, Ullaredstripp och behandling sätter sina spår.
Men tänkte måla rumpor sen så det så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar