Följ min blogg med bloglovin

torsdag 22 augusti 2013

Torsdag - Honey?! I'm home!

Igår trodde jag att Gabriella var det enda besöket men där kom två töser till på kvällen,  Antina och Annika jag mötte upp dem och det kände inte igen mig, inte så konstigt det visste inte att jag var snaggad och har peruk.

Nåväl,  idag hade jag pappa på besök,  vi pratade med läkaren och den isländske läkaren sa att jag kunde åka hem,  så efter väntan här och där, styrde vi kosan mot Halland.
Det lilla roliga är att vi berättade inte för mamma,  så hon fick en överraskning när hennes dotter stod i hallen.

Så nu tänker jag vila upp mig några dagar,  för att sen vara redo för behandlingar och äventyr.

Gillar peruken mer denna gången,  har varit mörkhårig länge nu så känns naturligt,  but without the wig I'm feeling awesome anytime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar