Följ min blogg med bloglovin

måndag 23 september 2013

Måndag - Det blev bak och en på besök


Blev lite sovmorgon eller ja inte att jag gick upp sent, mer än att jag tog långfrukost.
Sen blev det måndagsrundan till Lund och prover, tänkte först baka men så tänkte jag nja men sen
blev det av i alla fall.
Men efter ett besök hos den nya grannen fick jag lite ny energi till och köra till Netto, det är mysigt
för den nya grannen har två fina hundar.

Det blev snabba baugetter men det ska ju jäsa i två timmar så låter mer som långsamma baugetter och
eftersom vi har så mycket ägg gjorde jag ett litet expriment.

När jag åkte till Netto tog jag ett beslut att inte ha på mig någon huvudbonad och det gick bra.

Fick också pratat med Jan och Liisa över Skype, Skype är High-Tech grejer det, vi hockeytokar i mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar