Följ min blogg med bloglovin

måndag 2 september 2013

Måndag - Klädrensning continue

Jag använder visst lite svenska och engelska men men jag gillar ju England som ni vet.
Idag körde jag och min lilla Haj i regnet för att komma till Lund och ta prover, och nu fungerar p-automaten där jag brukar parkera, den har liksom inte fungerat på typ hela sommaren.

Sen blev det hemåt mot Höj med en lite avstickare till nya Netto i Kävlinge eller nya lokaler men tror det är gamla affären som flyttat in där för korgarna var inte från igår.

Blev lite soppa och Hem till gården, en liten tradition jag har ibland.

För att komma till saken så har jag rensat min garderob här med och rensat ut lite jag ska försöka kränga på Tradera.

Hämtade Christoffer hos Tomas för en av Tomas bilar var på gården och passande nog kom JG hem när vi var på gården och då släppte han ut Jeppe och han studsa i mot mig som studsboll, han kan charma alla den pälsiga figuren.

Här är doppa-brädor-i-linolja-fabriken

Gårdskisar ligger på span

Den store maskinen


Idag har det blåst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar