Följ min blogg med bloglovin

måndag 9 september 2013

Måndag - Vått och etikett

Alltså idag var det många som skulle ta prover, träffade en medpatient som låg inne när jag låg inne, en äldre dam med luggen i en tofs på huvet och käpp.
Men nu hade hon också gått samma öde till mötes som alla andra cancerpatienter, fast det finns ju undantag det som bara opereras tappar faktiskt inte håret.
Den damen är så tunn så man an tro hon ska gå i sönder, nu vet jag inte riktigt hur gammal hon är men när min farmor började bli äldre var hon också tunn men inte så tunn.

På tal om mor och farföräldrar, när vi var på skördefesten spelade dem en låt min kusin sjöng på mormors begravning, det kändes i bröstet.

Nu till något lite roligare, jag har hjälpt till och etiketta och packa lådor med linolja, någon order och sen påfyllning av lagret.
Det blev en slurk kaffe innan jag gick hem, och då regnade, det var inte igår, men jag ber till alla vädergudar att det blir fint väder på lördag.
Då fyller jag gammal, alltså 25, är det nu man ska vara mogen och vuxen?
Äh man får tramsa ibland eller vad tycker ni?

Fotogenisk herre

I fredags var ju jag Jeppe och Stoffe i JD mekkat


En annan fotogenisk herre



Ett år med denna haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar