Följ min blogg med bloglovin

onsdag 11 september 2013

Onsdag - Kontorsassistent

Kontorsassistent för hela slanten till mig själv.
Betalat en räkning fixat autogiro, ringt samtal och gjort i ordning kuvert som ska skickas.
Enda skillnaden är att denna assistent tog en lur i soffan efter lunch, vanligtvis är det kontorsnissen inne på sitt kontor som tar en lur i sin soffa, vet inte hur det är på svenska kontor men i amerikanska filmer har kontorsnissarna alltid en soffa på sitt kontor.
Nåväl nog om det, men det var roligt.

Imorgon börjar hockey äntligen på riktigt, visst det var en träningsmatch igår mot Växjö men den gick ju inte så bra och tydligen blev det strömavbrott också.
På teatern säger man att om genrepet går åt fanders, går premiären bra, det är Björklöven som ska tuktas på bortaplan, sen på lördag är det hemmapremiär mot Troja/Ljungby.

På tal om något helt annat så hittade jag mitt lånekort, där sparade jag 20 kr för det är vad det kostar för att få ett nytt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar