Följ min blogg med bloglovin

tisdag 10 september 2013

Tisdag - Uppe med tuppen rakt ner i soffan

Den här dam vaknade vid 7 men låg och drog mig till nästan halv 8, tyckte jag var duktig som kom upp i tid, efter frukost dusch och matning av dosetten körde jag iväg mot Lödde för att slänga skräp.
Jag var SÅ tidig till Center Syd så jag fick hänga på låset som det så grannt heter.
Jag är på skattjakt lite varje dag, igår hittade jag ett presentkort och där var pengar på det.

Sen blev det en sväng till Kävlinge, jag passade på att handla för mitt egentliga ärende var att hämta ut två tavlor, eller ja canvas med foto som jag har tagit och dem blev perfekta.

Jag har sagt det förut och säger det igen, jag älskar InkClub!
Jag beställde patroner till både mig och mamma igår ganska sent eller efter kontorstid och de kom med Posten idag, så nu kan jag skriva ut min Boställeskurir Höstspecial.

Christoffer och Fergie var på nästsista tisdagsträffen, jag som trodde jag skulle frysa om huvudet men det var fingrar som frös mest.

Läkaren ringde och gav positiva nyheter men jag kan inte få ny behandling förrens ett värde är som det ska, man kan faktiskt jämföra det lite med aktier, det måste gå upp innan man kan göra affär i mitt fall behandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar