Följ min blogg med bloglovin

torsdag 26 september 2013

Torsdag - God bot, mycket enkelt

Nu har jag bara finliret kvar på mitt draperi, det vill säga öglorna och jag tror det kan bli lika bra som jag tänkt mig.
När det inte är fördraget ska det hållas upp med ett band,  kommer och tänka på Maria Montazamis tofsar,  men det passar inte riktigt här.

Har även gjort klart lite rumpkreationer, lite nytt experiment ska ta bild och visa, så får ni se.
Igår var det premiär för Bonde söker fru,  när det var hos han som hade typ ett herrgårdsliknande hus, hans såmaskins ekipage var rejält,  tror det heter dubbelmontage när man har dubbla däck.
Det jag vill säga är att man lärt sig en del om lantbruksmaskiner sen man träffade Christoffer.

Nu till mitt egentliga ämnet, jag vaknade igår med ont i ryggen men efter en lagom blåsig promenad så verkar ryggen ha rättat till sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar