Följ min blogg med bloglovin

fredag 18 oktober 2013

Fredag - Lite buss, lite tåg och uppe i ottan

Jag är en tjej som ibland går på kortison i samband med behandling och denna veckan är en sådan vecka.
Vilket betyder att jag är hungrigare än vanligt och pigg, är i och för sig bra men idag gick jag uppe i
ottan, så tidigt att jag fick ha ficklampa för att hämta tidningen.
Det är mysigt och jobbigt på samma gång att kroppen får sina ryck, atmosfären ute är en helt annat så
tidigt i ottan.

Senare på dagen blev det busstur från Lödde till Lund och sen lite senare tåg från Lund till Laholm och sen lite buss igen från Laholm till Mellbystrand.

Imorgon är det plöjningstävling i Laholm, där Christoffer ska tävla med Fergie, vi var där förra året och tittade, där fick jag även träffat Emelie första gången, hon jag berättade om igår som har bloggen Dansantakossan.

Hittade en gammal bild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar