Följ min blogg med bloglovin

fredag 11 oktober 2013

Fredag - Vuxenkompis och kusinbarn


Imorgon fyller ett av mina kusinbarn år, och börjar bli stora tjejen, känns inte längesen som det var och hälsade på när jag bodde i Hishult och hon bara var några månader.
Jag har alltid varit hennes "vuxenkompis", tror alla barn har någon vuxenkompis, inte för att jag kommer på vem som var min, farmor kanske.

Jag har inte så mycket koll på mina föräldrars kusiner, det har en del.
Eller jo klart vet jag om några stycken men där är nog många fler än vad jag tror.
Där är ju vissa kusinbarn man inte träffar så ofta som det andra, men mina äldsta kusinbarn börjar
bli vuxna och man frågar sig, var tar tiden vägen?

Tror att mitt kusinbarn som har mig som"vuxenkompis" kommer ha det med sig när hon själv blir vuxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar