Följ min blogg med bloglovin

onsdag 16 oktober 2013

Onsdag - Fokuserad i onödan

visst har jag gjort denna behandlingen 50-11 gånger men man blir ändå lite arg och irreterad, visst alla kan göra fel.
Var i Lund för att få behandling, när jag väntar på att jag få trombocyter kommer sköterskan in och berättar att det blir i morgon istället.
För att de på Cytostatika beredningen inte fått fram mitt cellgift, vet inte vad som hänt men något cellgift till mig var där inte.
Ska dit i morgon istället.
Jag som idag tagit mitt förnuft till fånga och tagit bussen, eftersom det brukar ta rätt många timmar och parkering kostar.
Men men det kan bli fel ibland så är det bara, men när man fokuserat på att bli stucken så blir man besviken.

Men fick köpt krok till draperiet så nu kan det hänga fint vid sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar