Följ min blogg med bloglovin

onsdag 2 oktober 2013

Onsdag - Ingemansland och onsdag


Det finns en period som är lite fruktande för en som behöver medikament dagligen, perioden mellan
att högkostnadsskyddet går ut och man når upp till den summan man behöver för att få det.
Eftersom man har lite olika medecin går det relativt fort att komma upp i den summan, eftersom jag just nu
tar en ganska dyr medecin så kom jag upp i det ganska fort.

Har även varit på behandling och efter att ha tittat i Victorias medecinbok så har jag lite mer förståelse
av vad en LP är och vad det gör eller ja det visste jag ju, men hur det ser ut i ryggraden när nålen går in.

Men mer om det i ett annat inlägg.

Förr när jag gick i skolan var alltid onsdag favoritdagen onsdag för det var teater.
Jag åkte in med bussen och sen gick jag och åt på Eva-Lenas grillbar, jag var typ stammis där.
Onsdagar nuförtiden har mest varit behandling, har för mig att behandlingarna när jag låg inne i
början var onsdagar.
Något som alltid varit på onsdagar är Bonde söker fru och Äntligen hemma på tisdagar.
Förr var det Tre kronor på onsdagar och Rederiet på torsdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar