Följ min blogg med bloglovin

söndag 27 oktober 2013

Söndag - Pärldag

Idag har jag varit i Malmö nästan hela dagen, faktiskt fixat lite julklappar men mitt huvudsakliga ärende var att delta på pärldagen på Clarion Hotel.

Det är till för alla som vill hjälpa till att pärla armband för Ung Cancer så det kan sälja dem och fortsätta sin verksamhet för unga cancerdrabbade och deras anhöriga.
Det var trevligt satt ihop med en från "min" cancergrupp (den som anordnar fikaträffarna i Malmö).
Sen var där lite andra personer jag inte träffat innan men vi började prata om lite allt möjligt, Bron bland annat, som är ikväll.
Får verkligen ett avsnitt sluta så spännande?
Det slutade med att Saga öppnade dörren och där stod folk med djurmasker.





Har äntligen lärt mig efter många månader, tågtiderna från Kävlinge eller ja hyfsat i alla fall.
Oftast går där tåg mot Malmö minut 53 och mot Ängelholm och Helsingborg minut 5, fast är ju säkrast och kolla om man är osäker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar