Följ min blogg med bloglovin

tisdag 1 oktober 2013

Tisdag - Förenade nytta med nöje

Vilken lättnad när jag lusläste min kallelse till ögon, det kunde hända att man skulle få ögondroppar som vidgar pupillen,  jag har hela tiden läst det som jag skulle få det eftersom jag fick det när jag var hos ögon förra gången men det var längesen.
Gabriella kom och höll mig sällskap och vi tog en fika på ett gammalt café.
Det var lite speciellt,  serveringen var liksom bakom disken, en halv trappa upp,  svårt att beskriva.

Det var roligt att träffa Gabriella igen och även hon har två söta vovvar.

Innan idag åkte jag med Christoffer i traktorn, men inte någon av det vanliga, demotraktor som körde själv över åkern,  visst man får hjälpa den att svänga, där var skinnklädsel i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar