Följ min blogg med bloglovin

tisdag 29 oktober 2013

Tisdag - Pannkakstårta och ökning

Det var konstigt att åka till sjukgymnasten mitt på dagen istället för på morgonen men det gick bra denna tiden med.
Det blev lite pannkakstårta innan jag körde till Kävlinge, pannkakstårta vi fattar nada tänker säkert ni.

Där finns ju böckerna om Pettson och Findus och en bok heter Pannkakstårtan eller något i den stilen.
Findus fyller år och det ska bakas tårta, men där är någon ingrediens som fattas så Pettson måste cykla till affären då han märker att där är ingen luft i däcket men pumpen ligger i snickerboa som är låst!
Nycklen ligger i en brunn och måste ha en stege men oxen vilar sitt huvud mot stegen och så fortsätter det.

I mitt fall handlade det om att Hajen var i garaget, grannens bil stod framför det.
Nycklen till grannens bil låg i Christoffers bil som stod uppe på gården, så jag fick upp och hämta nycklarna så grannen kunde flytta sin bil så jag fick ut Hajen.

Det gick bra hos sjukgymnasten idag eller ja sjukgymnasten gör ju inte så mycket så mer än att vara med och ge mig instruktioner och frågar hur det känns och så.
Det blev en förbättring på övningarna och maskinerna, att jag ökade antal gånger jag gjorde det och nästa gång ska jag testa gör övningarna och maskinerna gånger två.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar