Följ min blogg med bloglovin

torsdag 17 oktober 2013

Torsdag - Dansantakossan

Jag lärde känna Emelie via nätet efter traktorpullingen i Tvängstorp förra året, jag hade taggat
en bild på en traktor.
(Tagga är när man sätter # framför det man skriver i bildtexten, här på bildbloggen Instagram, när man söker på i det här fallet #traktorpulling eller om det var #traktorbabe söker man på ordet kommer
det bilder upp folk tagit och skrivit det i bildtexten och där hittade Emelie mig eller hon mig).

Hon är en häftig tjej från mellersta Sverige, som håller på med traktorpulling och gillar kor och dans.

Hon har en blogg som heter http://dansantakossan.blogg.se
Spana i den vet jag :)

Hon finns även på Twitter och Instagram under namnet dansantakossan såklart.

Bild från LRFs medlemstidning, klicka på bilden för att få den större.

1 kommentar: