Följ min blogg med bloglovin

torsdag 31 oktober 2013

Torsdag - Känsla 1, Känsla 2!

Idag har nog Carolin nästan gått igenom hela känsloregistret, eller vissa delar.
Glad för att behandlingen gick bra, stolt är ingen känsla men kände mig duktig när jag tog tåget till och från Lund, gick mellan Centralen och sjukan.
Men denna tösabiten blev först arg och irriterad på att Resegarantin gällde inte tågkaoset igår, för det var efterdyningarna av fröken Simone som orsakade det.

Visst det skulle bli dyrt att ersätta alla, men lite rabatt på nästa resa då?

Det rörde upp tillräckligt med känslor för att mejla Ring P1, det gjorde jag med så håll öronen öppna om ni lyssnar på programmet i morgon mellan 09:30 och 10:00 på P1, vem vet ni kanske hör mitt mejl läsas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar