Följ min blogg med bloglovin

torsdag 17 oktober 2013

Torsdag - Promenadduktig, kalender och oförskämtbra

Idag blev det minsann behandling och det var skönt det, skönt skönt men alltså att jag FICK behandling efter gårdagens fadäs men alla kan vi göra fel faktiskt.

Tog bussen idag med, hoppade av hållplatsen innan där jag brukar hoppa av för att köpa något att äta på Sofiagrillen, så det var promenad nummer 1.
När jag kom till Kävlinge igen hoppade jag bussen vid affären och gick upp till bilen som stod parkerad vid stationen fast på någon tvärgata eftersom vid middagstid är där fullt på stationens parkeringar = många pendlare i Kävlinge.

När jag var på grillen ringde Christoffer, har du sett min kalender? Jag, ligger den på bordet? Stoffe, Nej
Hm, får väl hjälpa till och leta när jag kommer hem.
Några minuter senare ringer min fine bondlurk igen, vi har ju likadana kalendrar, du har inte råkat få med min frågade han.
Jag tittade i väskan.. där var den visst, så kan det gå.

Min tredje grej är att sticket idag gick oförskämt bra, och jag slapp trombocyter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar