Följ min blogg med bloglovin

onsdag 13 november 2013

Onsdag - Full rulle

Idag har jag varit lite duktig faktiskt, städat och pluggat.
Rastat han herrn med fyra tassar och svans, sen var jag uppe och ställde Christoffers bil på
gården för grannen ska börja bygga hundgård till sina fina vovvar och vi har inte så mycket parkering.
När jag gick hem hade jag någon som följde efter mig, någon med päls och tassar, man känner sig uppskattad när världens bästa djur är efter en.

Ikväll väntas tjejkväll med grannen och hennes fina vovvar.

Att jag inte testat vetekudden innan till mina stela axlar och den hjälper tack till den som uppfann
den :)
Kommer ihåg att jag och min kusin Jenny för länge sen diskuterade hur varm vete hjälper kroppen.
Jag sa något i stil med att vetekornen typ kröp in i kroppen och gjorde nytta.

Så måste säga att vetekudde är en väldigt bra julklapp, den jag har kommer från hälsobutiken i
Laholm, köp den där, det slår in paketen på ett speciellt sätt med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar