Följ min blogg med bloglovin

tisdag 12 november 2013

Tisdag - Hockey på recept

Alltså igår var en magisk afton i Malmö Arena, 5-0 mot serieledarna är ganska så najs.
Märkte att jag piggna till när jag var där, blir lätt yr när jag ställer mig upp men kan bero på att blodtrycket är lågt men jag var uppe i varv så jag var inte yr.
Så man skulle kunna få hockey på recept, en sekvens var att pucken gled förbi nästan på linjen in i målet med den gled förbi, var inte det nervkittlande så säg.

Men det kändes i kroppen idag och sen lite träning på det men fick mig en lur i soffan innan det var
dags att rasta Jeppe.
Har tagit det lite lugnare idag, var mycket igår provtagning två hundpromenader och hockey.

Nu har jag börjat använda schampoo och håret är redan så tätt så att man inte ser leverfläckarna i
hårbotten, ganska så najs.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar