Följ min blogg med bloglovin

tisdag 5 november 2013

Tisdag - Jag är här

Har inte bloggat sen i lördags jag vet, ni kanske tror att jag inte mår bra, men det gör jag.
Klockan har blivit mycket på kvällarna.

Hade Jan och Liisa, Johnny och Pia och Bernt på besök i lördags, tyvärr vann vi inte över Rögle men men vi hade roligt i alla fall.
I söndags fick vi ett oväntat besök, han pappa känner som gått från sängliggandes till att gå själv igen, hans kvinna var med och hon ville verkligen träffa mig och hoppades att jag skulle vara hemma (Mellbystrand), och det var jag.
När jag kom ner till Höj i söndags blev jag och Christoffer bjudna på en god kaka hos Tomas.

Igår var det hockey och det gick ärligt talat käpprätt åt ... tre mål i baken från början och sen domarna i mot oss, Johnny, Jan och Liisa var med också på arenan och Johnny var snäll att skjutsa hem mig och Christoffer.

Hittils idag har jag varit hos sjukgymnasten, gjort en lasange och fixat med tvätten.
Ikväll blir det Ung Cancer träff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar