Följ min blogg med bloglovin

torsdag 7 november 2013

Torsdag - Började cirka 07:00

Man kan väl säga att min dag började vid 07:00, träffade på Jeppe och JG på morgonpromenad när jag hämtade tidningen.
Sen blev det iväg till sjukgymnasten och man får reda på roliga historier i emellanåt, när "min"
sjukgymnast och hennes ena kollega är på utbildning eller kurs verkar det hända roliga saker.

Det var något föredrag om ledvärk och har för mig att det trodde att det skulle vara av det äldre
men så var icke fallet, och den ena sjukgymnasten berättade att det äldre som var med på föredraget
var lite som gamar över fikabrödet, något i stil med Ullared.
Kommer inte ihåg alla detaljer men lät väldigt roligt.

Idag var där inte lika mycket folk på vårdcentralen förra gången var det vaccination och då var det köer.

Nu kan jag säga att min klänning är i princip klar, ska bara fixa till en grej, har faktiskt inte
provat den kanske är hög tid.

Eftersom Christoffer är hos Johan(chefens son)som går på internat och äter soppa sånt där och det ska vara uppklätt med slips, sånt kallas något fint men vad vet jag inte.
Det blev ärtsoppa här med och pannkakor som jag inte satt tänderna i än.

På söndag är det Pärldag i Malmö på Clarion Hotel vid Gustav Adolfs torg (Engelbrektsgatan 16 om jag inte minns fel)
Vi pärlar armband till Ung Cancer som dem sen säljer på sin webbshop, kom med och pärla om ni vill.
Det är mellan 11-15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar