Följ min blogg med bloglovin

torsdag 28 november 2013

Torsdag - Mamma och Pappa och lite annat

Kära Mamma & Pappa
Ni har en dotter som heter Carolin som kommer besöka er i helgen, det är fortfarande samma tösabit men cirka 1 cm längre hår än sist.
Cirka 4 veckor sedan
Cirka 2 veckor sedan
Idag
Just nu går jag på kortison så jag har energi och är hungrig men mitt riktiga kortisonhungern har inte infallit än.
Förutom att jag gjorde ett bra pass hos sjukgymnasten, var nostalgisk kring detta huset och här ska vara en bild men det är här inte men det ska vara en bild på den festvillan vi var i, i Kävlinge när Christoffer och det andra herrarna i Höj hade matlagningsfest i mars i år.
Det var det första jag var ute på sen jag blev utsskriven så det kändes rätt skönt.
Städade bilen och har julpyntat lite.

Varit i Alnarp och kört hem en bil två gentlemen skulle på utställarmiddag eller vad det nu kallade det, det här herrarna har varit på en utställning och gjort reklam för linolja of course :) vad annars?
Eller ja linfrö och så med psst linfrö är bra för magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar