Följ min blogg med bloglovin

fredag 13 december 2013

Fredag - Fredag den...

Trettonde jag vet!
Men än har det inte hänt något TA I TRÄ.
Vet att jag hade väldigt ont i armen på Luciadagen förra året, jag fick insatt min CVK inför transplantationen.
Fick upp i ottan och personalen lussade för oss, sen skulle man åka upp till OP-avdelningen.
Där finns en sköterska som jobbar där som ser barsk ut men är jättesnäll.

Idag har jag minsann räknat lite matte och fixat med mina små projekt, framåt går det.

Nu blir det spännande Malmö spelar ikväll trots "denna" dag, det går säkert bra.

Okej, detta kanske låter knasigt men jisses vad jag gillar mitt nya tangentbord, perfekta knappar och bra med ett numeriskt tangentbord när man ska betala räkningar och räkna matte.

Läste en rolig historia i Land:
Vad sa biet när det flög in i väggen?
"Oh my gadd"
Tihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar