Följ min blogg med bloglovin

lördag 7 december 2013

Lördag - Stormvind

Blev ingen i blogg igår så får bli det idag.
Var på julfest igår med supporterklubben, det smakade väldigt gott med julmat och sen blev det lotteri.
Jag vann inget men mamma hade tur hon men fick två av hennes vinster så jag ska ju inte klaga.

Nu har det lugnat sig men har ju typ blåst i två dygn och just nu pryds marken av något vitt och det är inte mjäll.
Så idag har det blivit lite målning och besök hos Tomas för att Christoffers bil behövde bli lite tung i bakändan.
Vi blev bjudna på kaffe och lunch av Tomas och Gordana och jag fick ett recept på knäckebröd så fyllda med energi så det påminner
om Bamses dunderhonung.

Sen kom mamma och pappa på fika.

Har fått ner mitt trådlösa tangentbord som jag köpte i Ullared, jag som skriver mycket emellan åt är det bra med ett bra tangentbord och detta
är perfekt.

Imorgon blir det pärlning i Malmö.

En av vinsterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar