Följ min blogg med bloglovin

måndag 23 december 2013

Måndag - Älskade jyckar och reflex

Idag är en sån där kärvänlig dag, folk åker hem eller är hos sina nära och kära, liksom lillejulafton.
Något annat som är mysigt är det där krabaterna med fyra tassar och svans.
Även om jag inte själv haft hund har jag alltid varit omgedd av det på ett eller annat sätt.
Grannarna i Hishult hade hund, släktingar och kompisar har hund.

Hundar är ju sådana underbara djur, väldigt är riktiga kelgrisar och vissa buset själv medans andra är lugnare än en filbunke,  hur goa som helst och blir så glada när man hälsar på.

Man kan ju inte annat än älska dem, när jag bodde i Malmö gjorde jag en liten bild med hundnamn den har ju utökats lite.

Snart är det nyårsafton och tänk på vovvarna, skicka upp ljuslyktor i stället för raketer i luften..

En annan sak är att det är viktigt att synas nu i vintermörkret, så gjorde ett tryck på min reflexväst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar