Följ min blogg med bloglovin

måndag 9 december 2013

Måndag - Knäck, klapp och Anna

Fast jag kom iväg sent till provtagningen har jag hunnit med både det ena och det andra.
Knäckebrödsbak, hundmöte, provtagning och paketinslagning.

Började som sagt dagen lite senare än vanligt, jag sov dåligt i natt men efter frukost var jag pågång igen.
Var i Lund och tog prover, skönt att inte behöva göra det varje vecka nu.

Testade göra knäckebröd tror dem blev bra äter ju inte så mycket knäckebröd själv så vet ju inte riktigt hur gott knäcke ska smaka eller jo äter ju Wasa knäcke och så.
De fina i kråksången är att linfröna i knäckebrödet är från Höjs Boställe och rapsoljan från Gunnarshög i Hammenhög.

Har slagit in julklappar i eftermiddag det tar faktiskt sin lilla tid, men har även varit över och "pratat" lite med hundtjejerna på andra sidan väggen, värst vad populär man är när man har godis med sig.

Som ni ser på min header så heter jag Anna och det betyder att jag har namnsdag idag.
Fick blommor med bud hälsningar från min moster med familj fick även lite mellor (godis).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar