Följ min blogg med bloglovin

måndag 2 december 2013

Måndag - Roadtrip i den Halländska myllan & Ge-Kås

Tre herrar och en dam under 40, jo jag vet att jag är 25 men kallar man sig dam vid 25 är man väl käring vid 36?
Nog om det, det var i alla fall pappa,  Johnny, Bernt och jag som åkte till Ge-Kås i den tidiga timman men nog om det för nu.
Vi åkte till ett varuhus i den halländska myllan, tre herrar och lilla jag.
ETT varuhus med tre maskulina varelser och en feminin i form av mig,  hur slutade det tror Ni?
Jag, kvinnan i sällskapet var den som kom billigast undan tror jag i alla fall.

Vi åkte som sagt från Mellbystrand vid 07:00, efter Ge-Kås blev det minisafari i form av kameler.
Sen blev det en sväng till pappas kusin, som bor i ett garderobpalats om man nu gillar sådana.
En av garderoberna har ett passande smeknamn,  kajutan, skepp o'hoj!  (där är ett runt fönster).

För att sammanfatta dagen har den varit bra,  kom upp tidigare än vad jag skulle så myste ner mig i soffan med frukost och Skilda världar.

Trodde vi skulle vara hemma tidigt med tre herrar som sällskap,  men så var det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar