Följ min blogg med bloglovin

söndag 1 december 2013

Söndag - Första advent

Sista månaden av 2013 är nu här och det har hänt så mycket detta året eller ja det gör väl det varje år men vissa gånger känns det som att tiden inte riktigt hinner med eller jag med tiden får det ju bli.
Från nytransplanterad pågång igen men sen få återfall nummer 2 och nästan starta från noll igen.

Men 2014 får bli ett ljust år, startade första december dagen med lite promenad på Hökafältet med mamma och pappa och Christoffer och sedan julskyltning i Laholm nu i eftermiddag/kväll.

Har ännu inte sett första avsnittet på julkalendern men finns ju på SVT Play tänkt på min tid när jag var liten så fanns minsann inte Play då fick man förlita sig på repriserna på TV, förra julen sträcksåg jag Mysteriet på Greveholm den äldre och 2012s version vissa dagar mådde jag bättre vissa sämre.

Nu ska jag sätta i mig en hederlig god räkmacka och den går minsann inte av för hackor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar