Följ min blogg med bloglovin

söndag 29 december 2013

Söndag - Sluta dissa musiken

Efter ha tittat på Så ska det låta så började jag lyssna lite låtar på Youtube och sen Spotify.
Man blir faktiskt på gott humör av musik så förstår inte varför jag dissar den.
Vilka roliga minnen man har till vissa som till exempel Danne Stråhed musiken får mig och tänka på den där roliga sommarkvällen på Björka Loge.

Tyvärr har vissa låtar fått mig att tänka på dåliga minnen från sjukhuset och kan fortfarande inte hålla tillbaka tårarna när Kents Utan dina andetag sjungs (min kusin sjöng den på mormors begravning).
Men en Rickey Martin låt gör mig extra glad, när jag gick på gymnasiet hade jag dans som extrakurs och jag och två andra tjejer gjorde en frän koregrafi till en av hans låtar.

Som jag sagt typ femtielva gånger innan musiken är en bra medicin, jag glömmer liksom bort det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar