Följ min blogg med bloglovin

söndag 29 december 2013

Söndag - Traktor och ett sammanträffade

Måste bara säga att världen är bra liten ibland, vad det handlar om tänker jag berätta sen.
Efter en lugn dg igår har det varit fullt ös hela dagen idag, eller jag har skrapat färg och målat lite på traktorn.

Jag brukar somna i soffan på kvällen och ikväll är där mycket roligt på tv, men får väl försöka sitta upp, eller så somnar jag ifrån det.

Nu till detta med den lilla världen.
När vi kom ner till Tomas så var där några herrar som språkade med varann, den ena herrn stannade kvar och fixade med sin bil.
När vi satt vid matbordet för att äta lunch så berättade han herrn om sitt barnbarn och att hans dotter var ledig länge och att hon jobbade mer på Mottagningen än på Avdelningen sen berättade han att det var hematologen då fattade jag vem hans dotter är och när jag kollade på hans ögon en gång till då kopplade både hon och han har samma ljusa färg på ögon.
Så hans dotter jobbar där jag får mina behandlingar, världen är bra liten ibland.

Working woman, fick ett rött underställ i julklapp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar