Följ min blogg med bloglovin

torsdag 19 december 2013

Torsdag - Dagen för dagen

Idag har jag varit hos sjukgymnasten bland annat och slagit in julklappar.
Rastat grannens fina vovvar Embla och Keyla.

Har skickat julkort till en kvinna jag delat rum med på sjukhuset, hon svarade på ett vykort jag skickade men då blev det inte att jag ringde men nu så.

Det var trevligt och höra hur hon mådde och det verkat gått bra för henne.

Idag för ett år sedan skördade det stamceller från Sara och i morgon är det ett år sedan jag fick stamcellerna, jag minns transplantationen men fick tablett mot illamående så blev lite trött.

Förstår knappt att det är ett år sedan en nya resa i mitt liv började, resan mot ett friskare liv jag har stött på lite farthinder under året men är på god väg framåt.

Den här snygge mannen har stöttat mig mycket, älskar honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar