Följ min blogg med bloglovin

torsdag 12 december 2013

Torsdag - På bettet igen

Idag har jag äntligen känt mig så okej att kunna sitta vid datorn, köra till  Lödde och titta till grannens vovvar när man kom hem.

Nu är julkortsskrivningen klar, trode inte skulle gå åt två kartor frimärke men det gjorde det nästan,  sen kan man säga att näst intill alla julklappar är fixade.

För ett år sedan var jag nog också klar för jag blev inlagd för transplantationen då, en jul och nyår och lucia jag sent ska glömma.

Kommer inte glömma min namnsdag dag buksmärtor och besök på akuten är minsann inte roligt, tur att grannens vovvar kan pigga upp en :)

Ska önska en låt till musikhjälpen,  deras tema i år är att tjejer ska överleva sin graviditet i U-länder.

Nu börjar en period med datum som väcker minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar