Följ min blogg med bloglovin

måndag 27 januari 2014

Måndag - Hockeyns dag och yra... snöyra

Igår var vi nere i Malmö i arenan på Hockeyns dag, det var trevligt och det blev vinst mot Björklöven.
Alvarez gjorde sin 300:e match och han är bara 26 blir 27 i år, tyvärr blev han skadad i första perioden.
Det var fritt inträde (det delades ut biljetter) så vi kanske inte fick det bästa platserna, men fick se spelarna på nära håll hehe.
Så det blev fullsatt ju.

Idag har det varit ganska lugnt, varit hos tandhygi.. äh jäkla ord tandhygienist men hon är trevlig och bra hon jag går hos.

Det skulle varit fikaträff men var bara jag som anmält mig, lite lättad att det inte blev av med tanke på vädret, så räcker det att redan ha varit på äventyr en gång idag.

En tråkig sak att väskan jag sydde för några veckor sedan är lite obrukbar, dragskon eller vad det kallas åkte av och nu får jag inte dit den igen.





12 800 = utsålt


Vilken glädje mellan supportrar och spelare efter en vinstmatch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar