Följ min blogg med bloglovin

måndag 20 januari 2014

Måndag - Ny vecka nya tag

Idag har jag varit duktig, varit och tagit prover det var lite kyligt att gå till sjukan från parkeringen med någon enstaka plusgrad och vind, brrrr.


Väl hemma tog jag tag i bakandet det blev kanelbullar, för att vara första gången blev det ganska bra lite hårda men var nog för högt uppe i ugnen.
Gjorde även knäckebröd, tyvärr lite tjocka men Christoffer som är knäckebrödsätaren gillade dem.

Eftersom jag inte hittat några bokstavsschbloner gjorde jag egna, vill försöka göra något att ha dem i för nu ligger demi en hög i en plastficka.
Förr i tiden samlade man ju på hockeybilder och tror vi eller ja Sara det var hon som samlade mest, att vi gjorde egna fickor som ni även minns har jag en hel drös med plastfickor.
Så får väl göra något liknande fast med mindre fickor.
Nu ska jag fortsätta måla på mitt senaste konstverk.

Har även fixat naglarna lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar