Följ min blogg med bloglovin

måndag 6 januari 2014

Måndag - Sömntutornas dag

Okej, det är söndag fast det är måndag.
Jag vaknade faktiskt ganska utvilad sen är väl det enda nyttiga idag är väl att jag målat traktordelar och svarat på när mamma och pappa köpte sin dator.
Vill man ha reda på såna saker ska man ringa mig har nästan koll på allt.

Sen har jag sovit i soffan och drömt något halvknäppt, det utspelar sig hos dem vi bodde granne med i Hishult i deras garage.
Jag hittar en gammal Nokia telefon i grusen utanför, pappa har försökt ringa så jag ska gå ut och ringa honom.
Jag har gått in i garaget med telefonen, där Martina och Antina är och jag blir allt surare på dem för att det har gaddat ihop sig.

Till slut i drömmen är jag på väg ut och då har det helt plötsligt blivit en ovanvåning på garaget för där är något möte med något New Age gäng, där är jätte mycket skor nere i garaget.
Jag vaknar av att det ringer då är det pappa som undrar om datorn.

Är det konstigt man är trött? Det är ju nästan hela episoder av små filmsnuttar jag får se.
Jag är glad sålänge det inte är mardrömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar