Följ min blogg med bloglovin

onsdag 8 januari 2014

Onsdag - Bakofram och hit o dit

Nej, så rörigt har det inte varit men vissa saker har ju hänt.
Jag åt en hel korv med bröd till lunch, har ju inte haft världens bästa matlust den senaste tiden men
har ju börjat med kortison för jag fick behandling idag.
När jag börjar med kortison så kan jag äta lite mer och orka lite mer.
Vet inte fall det sitter i lite huvudet det där med att kortisonet är mitt botemedel, men det brukar ju funka så det hänger väl i hopa.
När jag var på mottagningen idag så var jag först och pratade med hon som gör en studie om stamcellstransplanterade och donatorer.

Eller jag det började med att först mötte jag en av grannarna med vovve när jag är på väg till Lödde för att ta bussen.
När jag är på väg in på sjukhuset hör jag en bil tuta då är det samma granne fast i bil.
Sen på mottagningen träffade jag en medpatient sen i somras, det var roligt att träffa henne eller ja hade ju hellre träffat henne på stan, men tyvärr träffar man sina medpatienter på sjukan för det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar