Följ min blogg med bloglovin

torsdag 16 januari 2014

Onsdag - Hellre ont i stativet än må illa

När jag vaknade hade jag ont i kroppen och det är antagligen från behandlingen för huvudvärken kommer där ifrån.
Att jag har ont i kroppen är inte så farligt egentligen och har hellre lite ont i kroppen än mår illa.

Visst, det är ju inte roligt att det gör lite ont i kroppen men mår man illa mår man illa, har man ont i kroppen kan man i alla fall äta.
Lite "träningsvärk" värk är ju bara ett myggbett om man får välja mellan det och ligga och må illa.

Det har varit en rätt lugn dag idag, räknat lite matte och skissat lite på mina nya rumpprojekt.

Nu är men runda tavla klar.

Såhär blev den

På tal om klar så kanske kanske är Fergie  redo att startas i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar